اداره کارگزینی کارکنان

کارگزینی هیات علمی

نام مسئول: دکتر رسول علیزاده

 

همکاران: دکتر احمد رضوان

------------------------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه وظایف اداره هیات علمی به چند بخش تقسیم می‌شوند که به تفکیک عبارتند از :

الف ) دفتر جذب و استخدام هیات علمی :

از وظایف این دفتر جذب نیرو‌های متخصص و متعهددر رشته‌های تحصیلی موجود و یا رشته‌های جدید مورد درخواست واحد می‌باشد . همکاری این نیروهای متخصص ممکن است بصورت تمام وقت ، نیمه وقت ، بورسیه و طرح مشمولان متخصص صورت بگیرد که کلیه مراحل  استخدام و  عقد قرارداد همکاری با آنها از طریق این دفتر با تشکیل پرونده و سایت اینترنتی دفتر جذب اعضای هیات علمی سازمان مرکزی( jazb.iau.ir ) وارسال به منطقه 9 صورت می‌پذیرد .

ب ) کارگزینی هیات علمی :

  1. تنظیم ، صدور و اجرای احکام جدید اعضاء هیات علمی (بهنگام تغییرات حقوقی مانند افزایش سالیانه حقوق،مرتبه علمی و ...)
  2. بررسی کارنامه پژوهشی اعضای هیات علمی تمام وقت ونیمه وقت جهت افزایش پایه سنواتی این اعضا در احکام حقوقی .
  3. بررسی ذخیره مرخصی سالانه اعضای هیات علمی تمام وقت ونیمه وقت و ارائه ان به حوزه اداری ومالی.
  4. تهیه گزارش ماهیانه ایاب و ذهاب مدیران اجرایی.
  5. ارسال فرم قرار دادهای حق ا لتدریس به گروه‌های آموزشی , دریافت قراردادهای از مدیران محترم گروه ها, ثبت قرار دادها در سیستم , اعمال غیبت اساتید, نظارت بر رعایت سقف واحدهای اخذ شده,موظفی اعضاء هیات علمی و در نهایت تهیه وتنظیم لیست پرداختی و ارائه ان به حوزه اداری و مالی(لیست : حق التدریس،راهنمایی و مشاوره وداوری پایان نامه‌های کارشناسی ارشد،کارآموزی،کارورزی،پروژه،معرفی به استاد،استاد راهنمایی گروه پرستاری و مامایی).
  6. انجام کارهای لازم در خصوص جذب بورسیه‌های ارشد و دکتری (جمه آوری مدارک وارسال آنها به سازمان مرکزی جهت اخذ مجوز , پس از اخذ مجوز اخذ قرار داد, صدور حکم , معرفی به گروه , معرفی به قسمت مالی و ارسال تصویری از انجام کارها به سازمان مرکزی).
  7. تشکیل پرونده در خصوص اعضای حق التدریسی جدید و دعوت آنها به کمیته مصاحبه علمی اساتید منطقه 9 .
  8. صدور گواهی حقوقی ,گواهی تدریس واستعلام ریز نمرات جهت اعضاء متقاضی استخدام.
  9. انجام پرداخت‌های مربوط به تحصیلات تکمیلی پس از تشکیل پرونده اساتید مدعو.
  10. اعلام بخشنامه‌های سازمان مرکزی به گروهها و قسمت‌های مختلف .
  11. بررسی پایه‌های اعمالی در کمیته پایه
  12. بررسی پرونده‌های مربوط به کمیته انتظامی و انظباطی و بر گزاری جلسات لازم و تهیه گزارش جهت سازمان مرکزی.
  13. تهیه آمار‌های مختلف جهت قسمت‌های اداری و مالی, حراست و گزینش دانشگاه .
  14. اعلام لیست ذخیره سنوات در انتهای سال به قسمت اداری ومالی.
  15. انجام و ثبت ماموریت‌های اعضای هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت
  16. محاسبه ضریب ریالی حق التدریس اساتید هیات علمی و مدعو
  17. مکاتبه برای استعلام تاییدیه مدارک تحصیلی و درخواست ریزنمرات مقاطع مختلف اساتیید و متقاضیان جهت استخدام و همکاری حق التدریس
  18. تعریف قفل سخت افزاری جهت ورود اساتید به پورتال اینترنتی
  19. بازخرید و محاسبه سنوات خدمت اعضاء هیات علمی مستعفی و مازاد (بالای 60 سال) بر اساس بخشنامه‌های سازمان
  20. پاسخگویی به تلفن‌های مکرر ،پیگیری شماره بیمه  و شماره سیبای ملی ، ابلاغ تلفنی یا عدم نیاز به متقاضیان و توزیع فیش‌های حقوقی اساتید هیات علمی و مدعو و تنظیم جدول سابقه تدریس و امتیازات پژوهشی و بایگانی روزانه سوابق و نامه‌های ارجاعی و همکاری جهت اخذ رشته . 

ج ) گسترش رشته‌ها :

در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با دارا بودن 62 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرایی حدود 3800 دانشجو می‌باشد و امید است ضمن دارا بودن فضای آموزشی مناسب و کافی، رشته‌های تحصیلی جدیدی نیز تاسیس گردد. در این راستا دفتر گسترش رشته‌ها در مجموعه اداره هیات علمی فعالیت می‌نماید و متناسب با امکانات دانشگاه، رشته‌های جدید را مورد بررسی قرار داده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، پیشنهاد تاسیس آنها را به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارائه می‌نماید و پیگیری‌های مجدانه در خصوص جذب رشته را در دستور کار خود دارد.

 

************************************************************

************************************************************

************************************************************

 

کارگزینی کارکنان

مسئول: مصطفی کوهساری

 

همکاران: علی فاطمی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

فعالیت ها:

1 - ثبت ورود و خروج کارکنان

2 - صدور نامه‌های مختلف اداری برای کارکنان در ارتباط با بانک‌ها و ادارت مختلف

3 - ثبت ماموریت و مرخصی

4 - انجام امور بیمه کارکنان 

5 - اعلام ساعات کاری در ایام کرونا

و بسیاری امور دیگر

 


ارسال نظر

Captcha image

نظرات